عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

قدرت گیری اسلامگرایان در تونس رژیم صهیونیستی را به شدن نگران کرد

قدرت گیری اسلامگرایان در تونس رژیم صهیونیستی را به شدن نگران کرده زیرا آنها می دانند که به وجود آمدن ائتلاف اسلامی در منطقه موجودیت اسراییل را به خطر خواهد انداخت.

به گزارش رحماء نتایج یک نظرسنجی که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی آن را انجام داده است حاکی از آن است که صهیونیست ها به شدت نگران روی کار آمدن اسلامگرایان در تونس هستند .
صهیونیست ها مدعی هستند که در صورت قدرت گیری اسلامگرایان جریان افراطی در لیبی ایجاد می شود و موجودیت آنها را به خطر خواهد انداخت.
اما آنچه در حقیقت با روی کار آمدن اسلام گرایان اسراییل را تهدید می کند ظهور افراط گرایی نیست بلکه به وجود آمدن اتحاد اسلامی در منطقه است که اسراییل به خوبی می داند با ایجاد این ائتلاف مقابله با جنایت های این رژیم گسترش پیدا کرده و به همین دلیل موجودیت آن به خطر خواهد افتاد.
بر اساس این گزارش بیشتر صهیونیست ها از افزایش قدرت لیبی در دوره بعد از قذافی نگران هستند و معتقدند که جریان اسلامگرا در دولت آینده این کشور جایگاه مهمی را خواهد داشت.

بنابر گزارش پایگاه مقاومت ،شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعتقاد دارند که لیبی با روی کار آمدن اسلامگرایان این پتانسیل را دارد که به قدرت پیشرو در منطقه تبدیل شود. منبع: شبستان (کپی از : http://www.rohama.org/fa/news 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد