عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

خنثی شدن توطئه آمریکا و عربستان در عراق 500 عضو حزب بعث بازداشت

خنثی شدن توطئه آمریکا و عربستان در عراق 500 عضو حزب بعث بازداشت شدند
در پی دستگیری 500 نفر از افراد مسلح یک شبکه وابسته به حزب منحل شده بعث عراق توسط دولت این کشور، یک مقام عراقی اعلام کرد دولت های عربستان و آمریکا با حمایت از این شبکه خطرناک، قصد داشتند نظام عراق را براندازند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، دولت عراق اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق 500 نفر از یک شبکه برانداز نظام را در این کشور دستگیر کردند و 1000 نفر دیگر نیز همچنان تحت تعقیب هستند.
وزارت کشور عراق اعلام کرد بیشتر این افراد در مناطق جنوبی کشور شناسایی و بازداشت شدند. ظاهراً «محمود جبریل»، رئیس بخش اجرایی شورای انتقالی لیبی در سفر اخیرش به بغداد، اطلاعات مفصلی را در این رابطه به دولت عراق داده بود.
این اطلاعات براساس اسناد کشف شده در ساختمان دستگاه اطلاعاتی «معمر قذافی» در لیبی به دست آمده بود.
نقش عربستان و آمریکا
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، «عدنان السراج»، از اعضای «ائتلاف دولت قانون» که تحت رهبری «نوری مالکی» قرار دارد، اعلام کرد که عربستان سعودی و آمریکا از این تشکیلات خطرناک و برانداز حمایت مالی کرده است.
وی افزود: اعضای شبکه مذکور در انتظار خروج نیروهای آمریکایی از عراق (11دی) بودند تا نقشه شوم خود را عملی کنند. السراج همچنین فاش کرد اعضای این شبکه اخیراً با اعضای کنگره آمریکا در اسلامبول نشست برگزار کردند. وی افزود، رهبران این گروه اتهامات خود را پذیرفتند و به زودی جزئیات بیشتری از اقدامات آنان به اطلاع مردم عراق می رسد.
وی با انتقاد از واکنش برخی گروه های سیاسی در این زمینه، به ویژه فهرست «العراقیه»، گفت که برخی از سیاستمداران از بعثی ها حمایت سیاسی می کردند، اما امنیت عراق، خط قرمزی است که هیچ گروهی حق ندارد آن را زیر پا بگذارد.
  

 وهابیت  عربستان دشمن وحدت اسلامی اند . رژیم سیاسی وهابی عربستان با دولت نامشروع اسرائیل پیوندی دیرین دارد وبا اجازه شیوخ وهابی عربستان حون فلسطینیهای مظلوم به زمین ریخته میشود عربستان نوکر بی مزد و مواجب استکبارجهانی است و توطئه بر علیه مسلمین و امت بیدارشده عربی و غیر عربی می کند تا دولتهای غربی و صهیونیسم بین الملل را راضی کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد