عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

آمریکا‌ به هم‌وطنانش رحم نمی‌کند چگونه مدعی نجات جهان است؟

الیور استون:
«الیور استون»، کارگردان جنجال‌برانگیز آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی فیلم خود که روز گذشته در جشنواره فیلم الجزیره به نمایش درآمد گفت: سیاستمدارن آمریکایی که نسبت به هموطنانشان هیچ‌گونه رحم و عطوفتی ندارند چگونه ادعای نجات جهانیان را دارند؟
 

به گزارش رحماء به نقل از خبرگزاری رویترز، «الیور استون» که هم‌اکنون برای نمایش آخرین مستند خود تحت عنوان«داستان ناگفته آمریکا» در جشنواره فیلم الجزیره به سر می‌برد روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم در جمع خبرنگاران بار دیگر از دروغگویی، بی‌عدالتی و جنگ محوری حاکم بر دولت کشورش به شدت انتقاد کرد.
«استون» گفت:از دیدن بحران اقتصادی جهان و اینکه مقامات آمریکایی تا چه اندازه عاشق پول هستند، مرا شگفت‌زده کرده است، متاسفانه در این میان بزرگترین قربانی، قشر متوسط جامعه هستند.
وی گفت: به نظر من هیچ چیز نمی‌تواند چنین سیستمی که کاملا غیر دموکرات است را عوض کند، سیستمی که حتی پس از به قدرت رسیدن اوباما نیز هیچ تغییری نکرده است.
این کارگردان ۶۵ ساله افزود: مطمئن باشید سیاستمدارانآمریکایی که ذره‌ای رحم و عطوفت نسبت به هموطنان خود ندارند، هیچگاه علاقه بهحل مشکلات جهانیان ندارند، آنها بی‌رحم‌ترین‌اند.
وی تاکید کرد: حرکت مردمی وال استرایت اگر که بخواهد بهتر عمل کند و تاثیر بیشتری داشته باشد باید به واشنگتن کشیده شود نه نیویورک.
استون پس ازانتقاد ازحاکمیت نظام پول دوستی بر کشورش، گفت: پول پرستی و بی‌عدالتیتنها مشخصه منفی سیاستمداران آمریکایی نیست بلکه آنها در دروغگویی گوی سبقت را از بقیه ربوده آنچنانکه در رابطه با جنگ ویتنام بیش از ۳۰ سال به همه دروغ گفته‌اند، آمریکایی‌ها یک عمر با این عقیده که کمونیسم در حال سیطره بر تمام دنیاست، زندگی کردند ولی خود من زمانیکه به جنگ رفتم حقیقتی که کشف کردم این بود که سیستمی بر صنعت ارتش آمریکا حاکم است که هدفش نابودی جهان است.
وی در ادامه در جواب به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل، گفت: این موضوعی است که من تاکنون نتوانسته‌ام در رابطه با آن در آمریکا صحبت کنم، این شامل قدرت، پول ، رسانه و لابی‌های مختلف است و از آنچنان قدرتی برخوردار است که حقیقت در این میان مثله می‌شود.
استون در پایان گفت: البته علی‌رغم تمام این مشکلات در این میان کورسویی بسیار کوچک از امید وجود دارد که اگر خوش‌بین باشیمشاید اعتراضات اخیر مردم آمریکا بتواند تغییراتی به وجود آورد.(منبع خبر سایت رحماء)

حاکمان فاشیستی مسلط بر کشورهای اسلامی عربی در خاور میانه که کمر به خدمت به صهیونیسم بین الملل بسته اند و تمام قد در خدمت آمریکا و اسرائیل هستند   این گزارش را به دقت مطالعه کنند و بدانند که تاریخ مصرفشان وقتی تمام شد یعنی وقتی که مردم کشورشان آنان را مزدور آمریکا دانستند و قیام کردند وآنان را از اریکه قدرت پائین آوردند مثل محمدرضا پهلوی و  مبارک و قذافی میشوند و اربابانشان برایشان تره خورد نخواهند کرد وحتی آنان را به کشورشان راه نخواهند داد .  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد