عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

آمریکا‌ به هم‌وطنانش رحم نمی‌کند چگونه مدعی نجات جهان است؟

الیور استون:
«الیور استون»، کارگردان جنجال‌برانگیز آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی فیلم خود که روز گذشته در جشنواره فیلم الجزیره به نمایش درآمد گفت: سیاستمدارن آمریکایی که نسبت به هموطنانشان هیچ‌گونه رحم و عطوفتی ندارند چگونه ادعای نجات جهانیان را دارند؟
 

به گزارش رحماء به نقل از خبرگزاری رویترز، «الیور استون» که هم‌اکنون برای نمایش آخرین مستند خود تحت عنوان«داستان ناگفته آمریکا» در جشنواره فیلم الجزیره به سر می‌برد روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم در جمع خبرنگاران بار دیگر از دروغگویی، بی‌عدالتی و جنگ محوری حاکم بر دولت کشورش به شدت انتقاد کرد.
«استون» گفت:از دیدن بحران اقتصادی جهان و اینکه مقامات آمریکایی تا چه اندازه عاشق پول هستند، مرا شگفت‌زده کرده است، متاسفانه در این میان بزرگترین قربانی، قشر متوسط جامعه هستند.
وی گفت: به نظر من هیچ چیز نمی‌تواند چنین سیستمی که کاملا غیر دموکرات است را عوض کند، سیستمی که حتی پس از به قدرت رسیدن اوباما نیز هیچ تغییری نکرده است.
این کارگردان ۶۵ ساله افزود: مطمئن باشید سیاستمدارانآمریکایی که ذره‌ای رحم و عطوفت نسبت به هموطنان خود ندارند، هیچگاه علاقه بهحل مشکلات جهانیان ندارند، آنها بی‌رحم‌ترین‌اند.
وی تاکید کرد: حرکت مردمی وال استرایت اگر که بخواهد بهتر عمل کند و تاثیر بیشتری داشته باشد باید به واشنگتن کشیده شود نه نیویورک.
استون پس ازانتقاد ازحاکمیت نظام پول دوستی بر کشورش، گفت: پول پرستی و بی‌عدالتیتنها مشخصه منفی سیاستمداران آمریکایی نیست بلکه آنها در دروغگویی گوی سبقت را از بقیه ربوده آنچنانکه در رابطه با جنگ ویتنام بیش از ۳۰ سال به همه دروغ گفته‌اند، آمریکایی‌ها یک عمر با این عقیده که کمونیسم در حال سیطره بر تمام دنیاست، زندگی کردند ولی خود من زمانیکه به جنگ رفتم حقیقتی که کشف کردم این بود که سیستمی بر صنعت ارتش آمریکا حاکم است که هدفش نابودی جهان است.
وی در ادامه در جواب به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل، گفت: این موضوعی است که من تاکنون نتوانسته‌ام در رابطه با آن در آمریکا صحبت کنم، این شامل قدرت، پول ، رسانه و لابی‌های مختلف است و از آنچنان قدرتی برخوردار است که حقیقت در این میان مثله می‌شود.
استون در پایان گفت: البته علی‌رغم تمام این مشکلات در این میان کورسویی بسیار کوچک از امید وجود دارد که اگر خوش‌بین باشیمشاید اعتراضات اخیر مردم آمریکا بتواند تغییراتی به وجود آورد.(منبع خبر سایت رحماء)

حاکمان فاشیستی مسلط بر کشورهای اسلامی عربی در خاور میانه که کمر به خدمت به صهیونیسم بین الملل بسته اند و تمام قد در خدمت آمریکا و اسرائیل هستند   این گزارش را به دقت مطالعه کنند و بدانند که تاریخ مصرفشان وقتی تمام شد یعنی وقتی که مردم کشورشان آنان را مزدور آمریکا دانستند و قیام کردند وآنان را از اریکه قدرت پائین آوردند مثل محمدرضا پهلوی و  مبارک و قذافی میشوند و اربابانشان برایشان تره خورد نخواهند کرد وحتی آنان را به کشورشان راه نخواهند داد .  

مراودات فرهنگی رهبر انقلاب با جهان اسلام

مراودات فرهنگی رهبر انقلاب با جهان اسلام

استاد محمدعلی آذرشب یکی از اساتید شهیر زبان و ادبیات عرب در ایران است. دکتر آذرشب مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه اصول دین بغداد گرفته و دکتری فرهنگ و زبان عرب و علوم قرآنی از دانشکده الهیات و معارف اسلامی است. استاد تمام دانشگاه تهران، بیش از هشتاد جلد کتاب ترجمه و تألیف در دسترس دارد و در مطبوعات تخصصی بیش یک صد و پنجاه مقاله به نامش درج گردیده است. به سبب مراودات فرهنگی با رهبر انقلاب و حضور در جایگاه مترجم معظم له، در ایام برگزاری بیست و سومین نمایشگاه کتاب در خصوص ابعاد و شئون فرهنگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با وی به گفتگو نشستیم که متن زیر، حاصل آن جلسه است:

شخصیت آقای خامنه‌ای را باید بر اساس محورهای فرهنگی این شخصیت شناخت تا تأثیرات و بازتاب شخصیت او در جهان اسلام و جهان عرب به خصوص معلوم شود.

نگاه جدید به قرآن

ایشان از همان نوجوانی به مسائل قرآنی توجه خاصی داشت؛ نه فقط در قرآن‌خوانی، بلکه راهبری جوانان به سمت منبع عزت، کرامت، شخصیت و هویتی که در قرآن نمایانگر است. ما در حوزه علمیه فعالیت‌های قرآنی کمتر می‌دیدیم، اما ایشان توجه اولش به قرآن، اعم از تلاوت و مفاهیم و ارائه دید جدید نسبت به مسائل قرآنی مصروف بود.

اولین کسی که قرائت مصریان در ایران را شایع کرد، آقای خامنه‌ای بود. قرائت‌ها توسط نوار کاست منتشر می‌شد. توجه و عنایت خاص‌ ایشان در محافل عمومی و خصوصی به قرآن سابقه دیرینه‌ای دارد. در محافل عمومی که در مسجد کرامت مشهد [خاطرات مسجد کرامت] صورت می‌گرفت، عنایت خاصی داشتند که هر شب یک مفهومی از مفاهیم قرآن ارائه شود. در محافل خصوصی هم نظریات، تئوری‌ها و دیدگاه‌های جدیدی در رابطه با قرآن ارائه می‌دادند.

من به نظرم می‌رسد این که ایشان تفسیر «فی ظلال القرآن» سید قطب را خواندند و فوق‌العاده شیفته سید قطب شدند، به این جهت بوده است که سید قطب نظریات و افکار جدید تمدن‌زا، فرهنگ‌ساز، روزآمد و در عین حال اصیلی دارد. یعنی هر دو اصالت و معاصرت را جمع می‌کند و با سبکی بسیار زیبا و مؤثر و ادبی نوشته است.

ایشان فوق‌العاده تحت تأثیر این تفسیر قرار می‌گرفتند. من از زبان ایشان شنیدم که می‌گفتند «من وقتی بعضی از عبارات تفسیر فی ظلال القرآن سید قطب را که می‌خواندم، موهای تنم سیخ می‌شد؛ از بس که تحت تأثیر قرار می‌گرفتم.» جلد اول فی ظلال القرآن را به فارسی ترجمه کرد. این کتاب از آن ترجمه‌هایی است که من به دانشجویان خودم گفتم سعی کنید آن ترجمه را به دست آوردید و از آن استفاده کنید. امتیاز این ترجمه در این است که وقتی آدم این ترجمه را می‌خواند، نمی‌داند که این ترجمه شده از زبان عربی است یا نه! انگار که اصلاً به زبان فارسی نوشته شده است، آن هم فارسی بسیار زیبا، آهنگین و ادبی.

ادامه مطلب ...

ولی امر مسلمین جهان: متجاوز خود را آماده دریافت سیلی های محکم و

 
ولی امر مسلمین جهان: متجاوز خود را آماده دریافت سیلی های محکم و مشتهای پولادین کند
هرگونه تعرض، آمریکا و سگ‌نگهبانش را از درون متلاشی خواهد کرد

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب فرمودند:‌هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستى در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلکه هر گونه تهدیدى، پاسخى خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشى خواهد کرد.

هرگونه تعرض، آمریکا و سگ‌نگهبانش را از درون متلاشی خواهد کرد 

رهبرا جان به کف بگرفته در راهت به جان آماده ایم  

ایران اسلامی  کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه است  

** 

دشمن را توان مقابله با آتش خشم آن امام منتظر (عج) و خشم سربازان آنحضرت (ملت بزرگ ایران اسلامی) که در عصر غیبتش تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای هستتند نیست .  

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

ویژه نامه عید غدیر خم

فَلیُبَلِّغِ الحاضِرِالغائِبَ وَالوالِدِ الوَلَدَ الی یُومِ القِیامَة

پس برسانند حاضران غائبان را و پدران فرزندان را تا روز قیامت.
فرازی از خطابه غدیرپیامبر خدا (صلی الله علیه وآله)

خطابه غدیر تنها خطابه ایست که پیامبر خدا (صلی الله علیه وآله) نه تنها شنیدن و دانستن آنرا برای همگان واجب دانسته اند، بلکه رساندنش به دیگران را نیز بر ما تکلیف نموده اند و این امر در مورد هیچ خطبه دیگری از ایشان سابقه ندارد. وبسایت غدیرخم این جمله را در صدر اساسنامه فعالیتهای خود قرار داده و می کوشد این خطابه که در واقع آخرین خطابه و وصیت نامه رسول خدا (صلی الله علیه وآله) برای تمامی نسل بشر می باشد را بدون هیچ کم و کاست به گوش کسانی که از آن بی خبرند، برساند.

نمایش تصاویر

غدیر خم لطفا بقیه مطالب را  در ادامه مطالعه فرمائید

ادامه مطلب ...

پیام ولی‌ امر مسلمین جهان به مراسم برائت از مشرکین مکه عرفات

پیام ولی‌ امر مسلمین جهان به مراسم برائت از مشرکین
غرب و آمریکا و صهیونیزم امروز از همیشه ضعیف‌ترند

خبرگزاری فارس: مقام معظم رهبری طی پیامی به مراسم برائت از مشرکین تاکید کردند: غرب و آمریکا و صهیونیزم امروز از همیشه ضعیف‌ترند.

خبرگزاری فارس: غرب و آمریکا و صهیونیزم امروز از همیشه ضعیف‌ترند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت کنگره عظیم حج، قیام و انقلاب را در برخی کشورهای اسلامی از مهمترین مسائل جهان اسلام و حقایق نهفته در آن را، آیات بینات الهی برشمردند و با اشاره به وظیفه بس خطیر نسل بیدار جوان و روشنفکران و عالمان دینی در این مقطع سرنوشت‌ساز، تاکید کردند: امت اسلامی به‌ویژه ملت‌های به‌پاخاسته، برای ادامه مسیر نیازمند دو عنصر "تداوم ایستادگی" و "هوشیاری در برابر حیله های قدرتهای بین المللی" هستند و نجات کشورهای اسلامی از خطرهای پیش رو جز با همدلی و اتحاد و تشکیل قطب قدرتمند جهان اسلام ، امکان پذیر نیست.

‌متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب که توسط حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر قرائت شد، به شرح زیر است:

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلوات الله و تحیاته علی سید الانام محمدٍ المصطفی و آله الطیبین و صحبة المنتجبین.
اکنون بهار حج، با طراوت و صفای معنوی و شکوه و حشمت خداداد، فرارسیده و دلهای مؤمن و مشتاق را پروانه وار بر گرد کعبه‌ی توحید و وحدت، به پرواز درآورده است. مکه و منا و مشعر و عرفات، منزلگاه انسانهای خوشبختی است که به ندای: " و اذّن فی الناس بالحج .. " پاسخ گفته و به حضور در میهمانی خدای غفور و کریم سرافراز گشته‌اند. اینجا همان خانه‌ی مبارک و کانون هدایتی است که آیاتٍ بیّنات الهی از آن ساطع و چتر امان برفراز سر همگان در آن گسترده است.
دل را در زمزم صفا و ذکر و خشوع، شست‌وشو دهید؛ چشم باطن را به آیات روشن حضرت حق بگشائید؛ به اخلاص و تسلیم که نشانه‌ی عبودیت حقیقی است روی آورید؛ خاطره‌ی آن پدری را که با طوع و تسلیم، اسماعیلش را به قربانگاه برد بارها و بارها در دل زنده کنید، و بدین‌گونه راه روشن و آشکاری را که برای رسیدن به دوستی ربّ جلیل در برابر ما گشوده است، بشناسید و قدم نهادن در آن را به همّت مؤمنانه و نیت صادقانه‌ی خود، بسپارید.

مقام ابراهیم یکی از همان آیات بیّنات است. جای پای ابراهیم علیه‌السلام در کنار کعبه‌ی شریف، تنها نمادی از مقام ابراهیم است. مقام ابراهیم، مقام اخلاص و گذشت و ایثار اوست؛ مقام ایستادگی او در برابر خواست نفسانی و عواطف پدرانه و نیز در برابر سیطره‌ی کفر و شرک و سلطه‌ی نمرود زمانه است.

این هر دو راه نجات هم اکنون در برابر یکایک ما آحاد امت اسلامی، گشوده است. همت و شجاعت و عزم راسخ هر یک از ما می‌تواند ما را روانه به سوی همان هدفهایی سازد که پیام‌آوران رسالت الهی از آدم تا خاتم، بشر را به‌سوی آن فراخوانده و وعده‌ی عزت و سعادت در دنیا و آخرت را به رهپویان آن داده‌اند.

در این محضر عظیمِ امت اسلامی، شایسته است که حج‌گزاران به مهمترین مسائل جهان اسلام بپردازند. اکنون در رأس همه‌ی این مسائل، قیام و انقلاب در برخی کشورهای مهم اسلامی است. در میانه‌ی حجّ سال گذشته و حج امسال، حوادثی در دنیای اسلام پدید آمده است که می‌تواند سرنوشت امت اسلامی را دگرگون ساخته و آینده‌‌ای درخشان و سرشار از عزت و پیشرفت مادی و معنوی را نوید دهد. در مصر و تونس و لیبی طاغوتهای دیکتاتور و فاسد و وابسته، از سریر قدرت سرنگون شده‌اند و در برخی کشورهای دیگر امواج پرخروش قیام مردمی، کاخ‌های زر و زور را به ویرانی و نابودی تهدید می‌کند.

این صفحه‌ی تازه گشوده از تاریخ امت ما، حقایقی را آشکار می‌سازد که همه از آیات بینات الهی است و به ما درسهای حیات‌بخش می‌دهد. این حقایق باید در همه‌ی محاسبات ملتهای مسلمان به کار گرفته شود.
 
نخست آنکه اکنون از دل ملتهائی که دهها سال در سیطره‌ی سیاسی بیگانگان بوده‌اند، نسل جوانی سربرآورده است که با اعتماد به نفس تحسین برانگیز به استقبال خطر رفته و به رویاروئی با قدرتهای مسلّط برخاسته و همت به دگرگونسازیِ وضعیت گماشته است.

دیگر آنکه به رغم تسلط و تلاش حاکمان سکولار و تلاش‌های پیدا و پنهان آنان برای دین‌زدائی در این کشورها، اسلام، با نفوذ و حضوری نمایان و پرشکوه، هدایتگر دل‌ها و زبانها گشته و چون چشمه‌ای جوشان در گفتار و کردار توده‌های میلیونی، به اجتماعات و رفتارهای آنان طراوت و حیات بخشیده است. ماذنه‌ها و مصلاّها و تکبیرها و شعارهای اسلامی، نشانه‌ی آشکاری از این حقیقت و انتخابات اخیر تونس برهان قاطعی بر این مدعا است. بی‌گمان انتخابات آزاد در هر کشور اسلامی دیگر هم نتیجه‌ئی جز آنچه در تونس پیش آمد، نخواهد داشت.

دیگر آنکه در حوادث این یک سال، به همه نشان داده شد که خداوند عزیز و قدیر، در عزم و اراده‌ی ملتها، آن چنان قدرتی تعبیه کرده است که هیچ قدرت دیگر را یارای مقاومت در برابر آن نیست. ملتها با این نیروی خداداد، قادرند سرنوشت خویش را تغییر دهند و نصرت الهی را نصیب خود سازند.

دیگر آنکه دولتهای مستکبر و در رأس آنان امریکا، که در طول دهها سال با ترفندهای سیاسی و امنیتی، دولتهای منطقه را سر به فرمان خود ساخته و به پندار خود، جاده‌ی بی مانعی برای سیطره‌ی روزافزون اقتصادی و فرهنگی و سیاسی بر این بخش حساس جهان، پدید آورده بودند، اکنون نخستین آماج بیزاری و نفرت ملتهای این منطقه‌اند. اطمینان باید داشت که نظامهای برآمده از این انقلابها هرگز به نامعادله‌ی خفت‌بار پیشین تن نخواهند داد و جغرافیای سیاسی این منطقه به دست ملتها و در جهت عزت و استقلال کامل آنان رقم خواهد خورد.

ادامه مطلب ...

قطعنامه پایانی تظاهرات 13 آبان ۱۳۹۰ روز دانش آموز وروز مبارزه با

قطعنامه پایانی تظاهرات 13 آبان
دفاع مردم انقلابی ایران از فرزندان رشید انقلاب
شرکت کنندگان در راه پیمایی 13 آبان-روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز - با صدور قطعنامه ای ضمن محکوم کردن مواضع استکباری دولتمردان آمریکا و درخواست اقامه دعوی توسط دستگاه قضایی کشور، حمایت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس اعلام کردند.

به گزارش شبکه ایران متن قطعنامه تظاهرات سراسری یوم الله سیزدهم آبان که با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیلمورد تایید حاضران قرار گرفت ، بدین شرح است:


اذا جاء نصرالله والفتح * و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا * فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا. (سوره نصر)

سیزدهم آبان ماه ، یکی از آموزنده ترین صحنه هایی است که مقاومت، پایداری و اراده مستحکم ملت رشید و انقلابی ایران ، برای پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی در آن می درخشد.


یوم الله عظیمی که حوادث تاریخ ساز سه گانه آن، پیدایش انقلاب اسلامی و بلکه نهضت بیداری جهانی در تاریخ معاصر را رقم زدند.


تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343 به علت اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با عزم دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358، خاطرات الهام بخشی است که در سیزدهم آبان ماه، حقیقتی بزرگ به نام استقلال طلبی، آزادی خواهی و اسلام جویی ملت ایران را تبلور بخشیدند.


اینک در شرایطی که به رغم طرح ها، راهبردها و سناریوهای ساختگی استکبار جهانی برای ایجاد هراس از اسلام عزیز و طرح اتهام های واهی و دروغین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، امواج انقلاب و بیداری فراتر از جهان اسلام حتی قلب اروپا و آمریکا را نشانه گرفته است و سنگرهای نظام سلطه پی درپی به تسخیر ملت ها درمی آید و وحشت و نگرانی از نهضت ضد سرمایه داری، اتاق های فکر کاخ سفید را در ضعیف ترین دوران تاریخی خود قرار داده است و از ادعای ابرقدریتی بلامنازع دولت آمریکا جز مترسکی پوسیده دیده نمی شود و عالم بشریت می رود تا خود را مهیای برگزاری جشن فروپاشی نظام لیبرال- دموکراسی غربی و سردادن طنین آزادی و رهایی از کنار کاخ های ویران شده سلطه گران و زورگویان تاریخ نماید، ما شرکت کنندگان در تظاهرات سراسری یوم الله سیزدهم آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با فریاد رسای بانگ تکبیر مواضع خود را به جهانیان اعلام می داریم:


1- ما شرکت کنندگان در تظاهرات بزرگ یوم الله سیزدهم آبان ماه، وحدت، اتحاد، همدلی و یکپارچگی ملی حول محور ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را عامل شکست نقشه ها و سناریوهای شیطانی دشمنان ایران اسلامی و ضامن تداوم پیشبرد اهداف متعالی انقلاب و نظام دانسته و بر ضرورت تعمیق و تقویت همه جانبه آن بین آحاد جامعه، به ویژه نخبگان، برجسته‌گان و خواص کشور تاکید می‌کنیم.


2- ملت مسلمان و ظلم ستیز ایران با حمایت از امواج بیداری اسلامی و تبریک پیروزی مردم مسلمان و انقلابی کشورهای تونس، مصر و لیبی در برابر دیکتاتورهای تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و آرزوی بهروزی ملت های مسلمان یمن و بحرین و با امید به آزادی تمامی جهان اسلام از یوغ سلطه گران، به آنان هشدار می دهیم مراقب نقشه ها، ترفندها و سناریوهای خطرناک انحراف و تداوم نفوذ استکبار در کشور خود باشند و با بیداری و هوشیاری، هر گونه اقدام برای حضور و دخالت در کشورشان را از آنان سلب کنند.


3- ما شرکت کنندگان در تظاهرات سیزدهم آبان ماه، شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و اعترضات99 درصد جامعه جهانی علیه نظام سلطه سرمایه داری پیونده خورده با صهیونیسم بین الملل در غرب را امتداد امواج انقلاب اسلامی در جهت دستیابی به عدالت، معنویت و عقلانیت می دانیم و به سردمداران نظام سلطه- به ویژه دولت آمریکا- هشدار می دهیم ضمن توجه به پیامجنبش فتح وال استریت و نهضت ضد سرمایه داری به مطالبات ملت خود و نیز سایر ملت های حق طلب گردن نهند و از ادامه سیاست های استکباری و حمایت از اقلیت یک درصدی فاسد و حاکم بر مقدرات اکثریت جهان دست بردارند و زمینه های مشارکت واقعی مردم را برای اداره امور جوامع خود فراهم آورند.


4- ملت انقلابی و استکبارستیز ایران اسلامی، ضمن ستایش مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و تاکید بر ضرورت تداوم مقاومت تا اخراج کامل اشغالگران، بازگشت فلسطینی ها به کشور خود و برگزاری انتخابات آزاد را تنها راه حل قضیه فلسطین می داند.


5- ملت آزاده و ظلم ستیز ایران با تبریک مقاومت پیروزمندانه ملت عراق، آغاز خروج اشغالگران از این سرزمین اسلامی را مقدمه فراهم شدن مردم سالاری دینی می داند و ضمن یادآوری لزوم هوشیاری عراق اسلامی در برابر تلاش آمریکایی ها برای طراحی نوعی مهندسی تجاوزگرانه برای بقاء و تداوم حضور نامشروع در این کشور، بر تحقق خواست آنان مبنی بر خروج اشغالگران تا آخرین نفر تاکید می کند.


6- ما شرکت کنندگان در تظاهرات سیزدهم آبان ماه، نقض کامل حقوق بشر به ویژه در عراق و افغانستان، سلب آزادی از ملت ها و حمایت از جنایات دولت های سرسپرده، تولید سلاح های هسته ای و کشتار جمعی، تجاوز و جنگ افروزی و تخریب محیط زیست، اعمال فشارهای سیاسی و تحریم های اقتصادی، هدایت و حمایت ترورها و تروریست ها در ایران و منطقه و ترویج آشکار تروریسم دولتی و سناریوسازی رسانه ای علیه نظام های مردمی با حمایت رژیم غاصب اسرائیل را بخشی از اقدامات جنایتکارانه آمریکا در اقصی نقاط جهان می دانیم و ضمن ابراز انزجار و تنفر از سیاست های ظالمانه و متکبرانه استکبار جهانی، خواستار رسیدگی جدی به جرایم دولتمردان آمریکا و محاکمه آنان در دادگاه ها و مجامع ذیصلاح بین المللی هستیم.


7-ملت شهیدپرور ایران اسلامی، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود می داند و اظهارات سخیف و اتهام آمیز برخی مقامات آمریکایی علیه ایران و تهدید فرماندهان شجاع و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ترور را مصداق بارز تروریسم دولتی و بیانگر درماندگی و استیصال کاخ سفید در برابر آرمان های والای انقلاب اسلامی می داند و ضمن محکوم کردن مواضع استکباری دولتمردان آمریکا و درخواست اقامه دعوی توسط دستگاه قضایی کشور، حمایت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس- به عنوان رکن رکین نظام و میهن اسلامی- اعلام می دارد.


8- ما شرکت کنندگان در این تظاهرات، همراه با سایر آحاد و اقشار ملت رشید ، انقلابی و ولایتمدار ایران، ضمن میثاق مجدد با آرمان های بلند حضرت امام(ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت راستین و ناگسستنی خود با ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون را فصل الخطاب همگان می دانیم و بر لزوم تلاش قوای سه گانه و تمامی جریان ها و جناح های سیاسی معتقد به انقلاب و نظام برای به کارگیری همه ظرفیت ها و فرصت های ملی در جهت تحقق منویات معظم له تاکید می کنیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جمعه سیزدهم آبان ماه 1390 هجری شمسی ./ منبع : http://www.inn.ir  

امت اسلامی از همه جنبشهای آزادی بخش دفاع خواهد کرد و این دستور اسلام است اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

معنای «ولی امر مسلمین» در جهان با رهبری آیت الله خامنه‌ای شکل ..

الوزیر شاعر یمنی در گفت‌وگو با فارس:
معنای «ولی امر مسلمین» در جهان با رهبری آیت الله خامنه‌ای شکل گرفت

خبرگزاری فارس: شاعر یمنی گفت: : معنای ولی المسلمین با رهبری آیت الله خامنه ای در سطح جهان مشخص شده است چرا که برخیها خود را ولی مسلمین مسلمانان می دانند ولی کار آنها بر خلاف مسلمانان است اما این امر در جمهوری اسلامی ایران متفاوت است.

خبرگزاری فارس: معنای «ولی امر مسلمین» در جهان با رهبری آیت الله خامنه‌ای شکل گرفت

سیدالسعد الوزیر، شاعر کشور یمن در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس در استان بوشهر در خصوص دومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی و تأثیر این اشعار در سطح منطقه، بیان داشت: تأثیر کنگره شعر مقاومت بر زبان بسیار موثر است چرا که برخی‌ها با زبان فارسی آشنا نبوده و برپایی چنین کنگره‌هایی به تعمیق و شناخت فرهنگی و زبانی سایر کشورها خواهد انجامید.
 
وی با بیان فاصله بسیاری بین کشورهای عربی همانند یمن و مصر با ایران وجودندارد، اضافه کرد: شعر مقاومت در کشور یمن از زمان بسیار دور وجود نداشته است امانه به عنوان یک کار بزرگ و گسترده بلکه کمابیش در میان مردم این کشور وجود داشته است.
 
الوزیر با بیان اینکه بنده سال 1998 به کشور لبنان سفر کردم و قصیده‌ای در رابطه با مقاومت برای حزب الله سرودم، ادامه داد: مبحث مقاومت در کشور یمن، انفرادی بود اما هم اکنون همه مردم و شعرا در مقاومت حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه استمرار بحث مقاومت تا زمانی که ظلم و جور وجود دارد، ادامه خواهد داشت، افزود: بنده می‌دانم که ظلم در منطقه چه زمانی شروع شد زمانی که مردم  به رهبری امام خمینی (ره) از ظلم آزاد شدند.
 
الوزیر با بیان اینکه کشور یمن از گذشته‌های بسیار دور با ظلم زندگی کرده است اما کشور ایران در بازده زمانی نسبت به این ظلم، قیام کرده و به پیروزی رسیدند،گفت: کنگره شعر مقاومت یک معنای بزرگی دارد که جمهوری اسلامی اهتمام به ملتهای عرب دارد.
 
وی اضافه کرد: اینجا این سوال مطرح است که چرا کشور ایران شاعران عربی را به این کشور دعوت می‌کند؟ برای اینکه اهتمام به این کشورها دارد چرا که انقلاب امام خمینی (ره) تنها برای مردم ایران نبود.
 
الوزیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برای همه مستضعفان ایران و سایر کشورها بوده است، ادامه داد: آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) است و از انقلاب اسلامی و آرمان‌های ایشان حمایت می‌کند چرا که مقام معظم رهبری راه امام راحل (ره) را رها نکرده و همواره ادامه دهنده راه ایشان است.
 
وی افزود: آیت الله خامنه‌ای به مستضعفان سایر کشورهای دنیا اهتمام بسیاردارند و اهتمام سید علی خامنه‌ای در یاری رساندن به مردم لبنان، گواه از این سخن است.
 
این شاعر کشور یمن گفت: معنای ولی المسلمین با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در سطح جهان مشخص شده است چرا که برخی‌ها خود را ولی مسلمین مسلمانان می‌دانند ولی کار آنها بر خلاف مسلمانان است اما این امر در جمهوری اسلامی ایران متفاوت است.
 
وی اضافه کرد: وقتی ایرانیان به آیت الله خامنه‌ای می‌گویند ولی امر مسلمین به دلیل این است که ایشان به مسلمان بدون تفکیک شیعی و سنی بودن به آنها کمک می‌کنند و تنها به کلمه مستضعف توجه دارند و برایشان شیعی و سنی فرقی ندارد. منبع خبر
http://www.farsnews.com  اللهم عجل لولیک الفرج والنصر