عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

عصر بیداری اسلامی و اتحاد جهان اسلام

یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا

در آمدی بر اهداف امریکا و تصرف شهرها و روستا ها توسط گروه طالبان

آمریکا و رییس‌جمهور وکابینه افغانستان و افغانی های طرفدار آمریکا دو دستی افغانستان را تحویل  دولت طالبان که سرآن ان دست پروره  افسران اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل اند داد  دولت طالبان  اسراییل دوم برای آمریکا و انگلیس است که منافع غرب را تامین می کند . آمریکا و انگلیس آنچنان سر بعضی از کشور های همسایه را شیره مالیدند  و طوری طالبان و آمریکا باهم به جنگ زرگزی پرداختند  تا بعضی از دولت های منطقه هم خیال کردن واقعا طالبان ضد آمریکا است. والا دولت طالبان علی رغم بمباران جنگده آمریکا یی که بصورت نمایشیصورت میگرفت و خبر این بمباران توسط رادیو و تلوزیونهای منطقه به انتشار ان همت داشتند صورتی وزک کرده  ضدامریکایی  برای طالبان وهابی  به نمایش گذاشتند . دولت طالبان چطوری توانست  ظرف مدت 10 روز تقریبا تمام خاک افغانستان را تحت کنترل خود در او د. چرا جیش العدل پاکستان که ماهیت وهابی ان زبان ضد خاص و عام  است به کمک جنگجویان طالبان  میروند. این همکاری نمی تواند صورت گرفته باضد جزء با فرمان امریکا و اسراییل و انگلستان و موافقت دولت های به اصطلاح مسلنان  منطقه .  فقط احمق های سیاسی طالبان را ضد آمریکا می دانند. و طالبان را مجاهد درراه خدا می شناسند. آخر کلام استقرار و استحکام دولت طالبان در کشور افغانستان بمنزل دولت بیر یشه  ونامشروع اسرایل است که می توان ان را اسراییل دوم یاد کرد و  همانند دولت غصبی اسرائیل یک لقمه حرام در منطقه است. به عنوان یک دولت اسلامی یا   دولت خلافت اسلامی  خود را معرفی می کنند . این چنین دولتی  همیاری و همکاری و تامین منابع کشورهای مرتجع  منطقه را دارد و منابع ملی ان نیز توسط این کشورها تامین میشود . و ماموریت جنگهای نیابتی برای به اشوب کشید منطقه را برای جلب منابع و تسلط امریکا در منطفه را به عهده خواد داشت .

 بعضی خبر گزاری و در فضای مجازی اولین اقدام دولت طالبان را جمع آوری پرچم های عزاداری امام حسین علیه السلام منتشز کردند .خطر دولت طالبان جدی است  تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. وقتی جیش. العدل به کمک طالبان می‌رود این نمایگر این که روزی دولت طالبان به کمک جیش العدل برای ساقط کردند  دولتی و استقرار دولت العدل اسلامی  در یک کشور دیگر .

  آنچه مطرح است این سؤال است چرا آمریکا این سناریو را با همکاری اشرفی غنی و  کابینه اش و با همدلی با بعضی از دولتها ی منطقه  در غرب جمهوری اسلامی ایران پیاده کرده اند.؟!! مگر نه امریکایی ها و تحلیگران غربی و بعضا شرفی حمله ناتو به رهبری امریکا و ورود به افغانسان آشغال ان را را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تحلیل می کردند . که خوشبخانه نواستند غلطی بکنند . ولی این بار طرح استقرار دولتی اسلامی که خودرا  مجاهده راه  خدا و مخالف امریکا معرفی می کنند  . و می توانند با بهره گیری از دستگاه های تبلیغات گسترده غربی امریکایی  و شرفی که در اختیار انها گذاشته خواهد شد و گذاشته شده  راه ا هداف صهیونیسم بین الملل را در جهت تغییر نقشه خاور میانه است جدید تجربه کنند و هموار سازد و یا همیشه در ایجاد بلوا و آشوب منطقه حضور امریکاییها و ناتو را  را به بهانه های مختلف  تسهیل نماید. وراه را برای رسیدن به صلح پایدار در منطه را با مشکل روبرو کند . واگر منطقه به صلح ارامش نرسد کشورهای اسلامی منطفه همیشه با چالش روبرو خواهند شد و زمینه برای بلعیدن ذخایی مسلمین توصط استکبار هموار خواهد بود. و نوسعه کشور های منطفه به خاطر چالشهای موجود مختل یا خیلی کند خواهد شد .  

پس ملت های منطقه بخصوص بخصوص محور مقاومت اسلامی باید بیدار و هوشیار باشد تا این سرطان دوات  ریشه ندوانیده و به حالت بد خیم در نیامده فکری نمایند تا در جهت خنثی سازی این طرفند جدید استکباری. وبا این ایه شریفه فران که می فرماید :« یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ خُذُواْ حِذْرَکُمْ فَانفِرُواْ ثُبَاتٍ أَوِ انفِرُواْ جَمِیعًا»  (نساء ایه 71)

﴿71﴾ عمل نماند . از کشور و جامعه خود دفع حطر نمایند .والسلام 

 

حون ریزی و کشت و کشتار مردم بیگناه افغانستان بدست گروه وهبابی طالبان

« مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏»،

ترجمه:

امام صادق (ع): رسول خدا (ص) فرمود:کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد او از آنان نیست و کسی که صدای مردی بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست.